Suvitruf

UnnyWorld Team
  • Content count

    301
  • UnnyBug

  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

114 Excellent

About Suvitruf

  • Rank
    (◕‿◕)
  • Birthday 10/17/89
  1. Чат

    День добрый. Извиняюсь, была проблема на одном из серверов. Поправили
  2. Bugs

    Hello there. Thanks for the report. There was the problem on our db server. We have fixed it. Sorry
  3. I lost my founder's pack

    Ok. Please, send us your in-game id (you can find it in the settings window), link to your Steam account to support@unnyhog.com Also, it would be helpful if you also send the log file of the game. You can find it in here: C:\Users\your_user_name\AppData\LocalLow\Unnyhog\UnnyWorld\output_log.txt
  4. I lost my founder's pack

    Do you have another account? Or maybe...Does someone share this PC with you?
  5. I lost my founder's pack

    Hello there. Looks like you have started with new account or on different region. Are you sure that you are playing on the same region?
  6. Bug battle royale

    Hello there. It will be fixed in the next update.
  7. Обратная атака

    В ближайшем апдейте проблема с местью будет исправлена
  8. Баг ожидания арены

    Это же Steam версия? Когда это произойдёт, можете найти файл C:\Users\имя_вашего_пользователя\AppData\LocalLow\Unnyhog\UnnyWorld\output_log.txt и отправить его нам на support@unnyhog.com?
  9. Не заходит в игру

  10. Не заходит в игру

    @ArrowDoctor можете сейчас попробовать?
  11. Не заходит в игру

    Обычное не более часа. Обновление мы опубликовали 40 минут назад. Скоро должно появиться.
  12. Не заходит в игру

    Обновление в магазине появляется не сразу )=
  13. @zen could you also do tracert eu-west-api.unnyworld.net?
  14. Team spirit. I've already created ticket to our domain hoster about it. I hope, they will help with this issue.
  15. Thanks, I'll message here about the result. Sorry for this )=